Monday, June 3, 2013

Kamu itu terlalu manis

Sayang.,
Apa kamu tahu?
Manis kamu itu sudah tersebar pada aku.
Mana mungkin tidak aku pakai senyum aku ini?
Pasti ada manisnya. Pada tiap kata-kata kamu.
Manis lagi hati aku ini jadi.

Aku senang memikirkan kamu sentiasa sayang.
Ada pun yang paling aku mahukan adalah hati kamu.
Hati yang kasihkan aku setulusnya sayang.
Hati bersih untuk jadi pemimpin aku.

Pada saat kamu memilih aku berpandukan hati aku.
Maka aku lah paling terharu di sini.
Terharu kerana kamu memilih berdasarkan hati aku.
Ternyata doaku di makbulkan kini.


Pada saat kamu memilih aku berdestinasikan hati aku.
Aku merasakan perihal yang sama juga.
Aku jatuh suka dan cinta pada Raja / Hati kamu.
Maka. Aku memilih kamu berdestinasikan hati kamu juga.

Sayang.. Kamu itu terlalu manis.
^___^

No comments:

Post a Comment