Monday, June 24, 2013

Dua Hadiah Istimewa dariNYA :)

Saya tak sangka saya dapat hadiah istimewa dari Allah satu-satunya.
Satu, saya peroleh hidayahNYA, perlahan2 saya cuba berhijrah dan istiqamah.
Saya x minta lebih.. cuma mahu bahagia dan redhaNYA.
Saya mahu Syurga bersama orang yang saya sayang.
Saya tak mahu sepet seperti dulu lagi. Sepet, maksudnya. dulu...
Saya masih tercari-cari hidayahNya. malah saya x cuba sungguh2 cari hidayahya dulu.
:( saya cuma tunggu tanpa usaha sikit pon.
Sekarang saya rasa hidup punuh makna dan rasa. Selamat :)
Berhijrah mmg yg paling bagus. Terima kasih dan Syukur saya ucapkan padaMU Ya Allah.
Atas hidayahMu ini pada saya yg selami ini selalu lalai. T_T


Dua, saya peroleh kamu yang menjadi kesayangan saya.
InsyaaALLAH bukan cuma setakat hari ini. tapi selamanya.
Saya akan sentiasa sayangkan kamu dan cinta kan kamu.
Malah saya serahkan segala nya pada Ilahi apabila saya mula cinta kan kamu sayang.
Ini semua sebab, bagi saya, semua rasa datang dari Dia. Dia yang kurniakan rasa cinta ini.
Buat kamu kesayangan saya :) Maka saya terima segala apa tentang kamu.
Mungkin kamu adalah yang terbaik pernah saya temui, maka xkan saya lepas kan kamu sayang.
Allah kurnia kan kamu setelah doa saya padaNya.. Syukur lagi sekali, :)
Pimpin saya ke JannahNya ya sayang saya. Janji dengan saya ya,
Saya memang betol2 sayangkan awak kerana Allah.
Percaya lah ;)

No comments:

Post a Comment