Sunday, April 28, 2013

UNTUK MAMA

Adanya aku di bumi Allah.
Kerana bersatunya ibu bapa ku.
Juga dengan izin Allah.

Aku menadah tangan berdoa padanya.
Jangan ambil salah satu dari mereka.
Sekelompok manusia yang aku sayang sentiasa.
Tapi aku cuma bisa meminta.
Kerna aku bukan Dia.

Aku mengerti, satu nikmat aku di tarik.
Mungkin ada yang lebih baik menanti.

Ianya mengajar aku erti hidup di bumi Allah.

Jangan pernah putus asa dan harapan.
Meski hidup tak seindah dulu.
Kelak kau takkan tahu apa nasibnya kau.
Tanpa kau mencuba dulu.

Mama, Papa,
Aku sayang kamu sentiasa.
Aku cinta kamu sentiasa.

Mama, kita ini kuat kan?
Mama, kita ini boleh kan?
Mama, doakan papa selalu kan?
Sebabnya papa memang hidup dalam hati kita kan?
;')


Aku mahu mama kuat hadapi dugaan ini.
Usah ragu, Kami sentiasa di sisi Mama.

Walau aku bukan yang terbaik.
Tapi kamu dua adalah yang terbaik bg aku.
AKU SAYANG MAMA PAPA SENTIASA.
^___^.

No comments:

Post a Comment