Monday, April 22, 2013

"TRUST ME, i have had it WORSE~"

Kalau kamu rasa hidup kamu teruk.
TRUST ME, i have had it WORSE~


Kalau kamu rasa kamu x menarik.
TRUST ME, i have had it WORSE~


Kalau kamu rasa kamu tidak bijak.
tRUST ME, i have had it WORSE~



Kalau kamu rasa kamu kurang bernasib baik.
Saat kamu lahir ke dunia ini.
TRUST ME, i have had it WORSE~


Kalau kamu rasa kamu adalah si kalah.
tRUST ME, i have had it WORSE~


"TRUST ME, i have had it WORSE~

ini memang bukan hal main-main!

*saya adalah hamba Nya yang lahir tidak cukup berat lalu terus di tempat di inkubator selama 6 bulan..
berteman kan wayar-wayar yg mencucuk saya setiap hari. Hanya bayi yg harus berjuang seorang diri untuk terus hidup..
Hanya doa ibu bapa dan kuasa Nya yg memberi saya peluang hidup menjadi saya yang sekarang.*

*Saya si bayi yang hidup berteman kan wayar2 di cucuk kn
ke badan kerna saiz bdn terlalu kecil, lemah.
*Saya mangsa buli sepak terajang zaman sekolah dulu.
*Saya si loser yg x di pandang sesiapa.
*Saya si kurang bijak yg gila kan SENI.
*Saya mangsa yang di pulau kan kawan sendiri masa sekolah dulu.
*Saya mangsa tikam belakang sahabat baik saya sendiri.
*Terlalu banyak yg saya hadapi selama hidup saya.

Tapi tetap juga saya bersyukur padaNya. kerana dengan izinNya.
Saya adalah saya yang sekarang.

''Hidup x selalunya indah. Allah sendiri tak pernah menjanji kan kehidupan ini mudah,
tapi Allah sentiasa ada untuk kita, hambaNya''


You think you have had it worse than me?
:(


"TRUST ME, i have had it WORSE~"

No comments:

Post a Comment