Monday, August 19, 2013

Nadia Zahari :')




Nadia Zahari. A really sweet and talented slave of Allah. Kenal dia masa di Unisel. X rapat tapi pernah satu kelas sekali dgn arwah, utk 1 subjek. Selalu stalk http://nadiazahari.tumblr.com/ ni dgn fb page dia.

She was such a really nice person for me. I can see it from her character. Gambar2 dia shoot semua cantik2 sgt2. Saya sy stalk tumblr dia sejak awal lagi. And I do know why me friend told me. Wajah arwah bersih bersinar masa dia melawat hari tu, Jumaat 16.08.13.

It was bcoz of her kindness and soft heart, who obey the Creator of us. :’) She did it on her way to teach kids on how to do Salah and Wudhu’. U can see it from how she made an interactive program based on Salah and Wudhu’ for her Final Degree Show.

It was a lot of advised and a good words from Hadith and Quran on her Tumblr and fb. Suka tengok dan baca satu2 apa dia taip. Seorang hamba Allah yg sentiasa igt pada PenciptaNya, Selalu nasihat orang lain ttg Agama.
May all the good things and Hadiths u have told people about will help u until Jannah.
Tanam lah pokok2 di kubur arwah.. Moga daun2 dan mahluk Allah akan sentiasa bertasbih buat kamu. Setiap kebaikan yg kamu beri dan di guna oleh orang lain, Kamu akan dapat ganjarannya juga. Bukan di sini, Tp di sana. Awak adalah inspirasi bt saya.

One thing for sure!

“I didn’t know you personally, But I do know your kind heart and your personality.’’

I Pray for you Nadia Zahari. Moga Syurga bt kamu. 


No comments:

Post a Comment